eh.

Idag har vart en sjukt seg dag.. Den var faktiskt helt lugn tills min pappa ringde mig strax efter lunch. Efter det samtalet bröt jag ihop totalt, i skolan.
Jag grät, i skolan, helt otroligt.. Vart så jobbigt så jag var tvungen att gå ut. Lämnade mina oroliga vänner, och bara gick ut, för att få luft och försöka få allt och släppa, men väl ute bröt jag ihop ännu mer.
Men annars har det vart bra, liksom.
Men idag nurå, så är det den 18e! Den 18e varje månad är den bästa dagen i mitt liv, eftersom det var då, för 7 månader sedan, som jag blev bästa vän med Louice, och vi håller fortfarande ihop, det är helt otroligt. Jisses vad jag älskar dig, min älskling, syster, själsfrände. Föralltid vi. ♥
Men nu ska jag checka in vad det är på tv och sen kanske.. göra något annat. Kommer inte sitta vid datorn speciellt mycket imorgon, eftersom jag först ska på studiebesök med klassen, och sen har jag träning, så.
Men puss, vi hörs. ♥

Kommentarer
Postat av: lou

Jag älskar dig. <3

2011-10-19 @ 15:42:03
URL: http://glittertrams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0